
Ben jij niet helemaal tevreden over jouw content? Twijfel je of de content wel doet wat het moet doen? Dan kan een content audit uitkomst bieden. Met een content audit kijk ik naar je strategie, je content en naar de resultaten die je boekt. Mijn bevindingen ontvang je in een helder rapport met concrete aanbevelingen erbij.
Website content audit
Met een website audit kijk ik naar de content op je website en hoe deze presteert. Ik pak hierbij alle pagina’s mee, compleet met indeling en menustructuur. Jij ontvangt alle tips en tops in een rapport.
Online content audit
Naast je website kan ik ook je volledige online communicatie onder de loep nemen. Naast je website omvat dit je social media, je nieuwsbrieven en alle andere kanalen waar je content op inzet.
Complete content audit
Zet je ook veel content in op offline kanalen zoals flyers, magazines of brochures ? Dan kan ik dat ook meenemen in de audit. Zo krijg jij een complete audit van alle content over al je kanalen.
Waar ik naar kijk in een content audit is uiteraard afhankelijk van je strategie en wat je hoopt te bereiken. Op basis daarvan formuleer ik KPI’s als die er nog niet zijn en onder meer op deze KPI’s beoordeel ik jouw content. Over het algemeen zal het als volgt verlopen:
- Ik ga met jou in gesprek over je strategie en wat je hoopt te bereiken met je content.
- Ik formuleer een aantal KPI’s die bij deze strategie passen indien die er nog niet zijn
- Met deze kennis en deze KPI’s analyseer ik je content en de indeling daarvan. Hiervoor heb ik inzage nodig in Google Analytics, Google Search Console en andere rapportagesystemen die relevant zijn.
- De bevindingen lever ik je aan in een helder rapport met concrete aanbevelingen daarbij
Wil jij duidelijkheid over jouw content?
Wil jij een frisse blik op jouw content die jou helpt om focus en duidelijkheid te krijgen? Vul dan onderstaand formulier in, dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op!